Thursday, March 19, 2015

Kaka hadkan pergaulan


  • Kaka hadkan pergaulanKaka

NAMA penyanyi ini sememangnya agak popular dalam industri muzik tempatan.

Lebih-lebih lagi single bersama Zizan Razak, Bawaku Pergi dan Infiniti Cinta, mendapat sambutan hebat dan sering diputarkan di corong-corong radio.

Kerana itu, apabila namanya dikaitkan dengan kisah percintaan pelakon Tasha Shila bersama kekasihnya peninju dari Thailand, Han Chen Wong, baru-baru ini, dia menjadi tumpuan dan perhatian banyak pihak untuk mendapatkan sejauh mana kebenaran gosip itu.

Mengakui perlu menjawab gosip berkenaan sebagai mempertahankan dirinya, akui Kaka Azraff, dia tidak pernah menyangka akan dikaitkan dengan gosip-gosip seumpama itu.

Baginya, dalam apa juga situasi sekali pun, dia tidak pernah rapat dengan kedua-dua pihak itu.

"Saya hanya kenal mereka sebagai rakan dalam industri, saya akui sebelum ini tidak pernah rapat dengan mana-mana rakan artis kerana selesa berkawan dengan rakan-rakan dari kecil dan sekolah sahaja.

"Tak sangka pula bila dekat dengan mereka, saya terpalit kontroversi sebegini," ujarnya tidak selesa dengan gosip terbabit.

Masih terkejut dengan perkara itu, jelas penyanyi kelahiran program realiti Mentor TV3 ini, dia tidak pasti mengapa namanya dikaitkan dalam cerita tersebut.

"Saya masih tertanya-tanya, tetapi saya tidak mahu fikirkan perkara itu lebih panjang.

"Lagipun memang saya tidak bersalah dan tidak tahu menahu hubungan mereka berdua.

"Rasanya, jika ada menuding jari ke arah saya berikutan keretakan atau menjadi masalah hubungan mereka, itu luar jangkaan saya," katanya.

Tambah Kaka, sepanjang bergelar penyanyi, ini merupakan gosip pertamanya dikaitkan dengan lelaki.

"Mungkin selepas ini saya akan hadkan pergaulan saya dengan sesiapa pun bagi mengelakkan perkara ini berulang.

"Apa pun, saya harap dan minta supaya nama saya tidak lagi termasuk dalam kisah-kisah sebegini kerana saya tidak mahu di cop sebagai perampas kekasih orang," ujarnya.

Ditanya apakah dia merasa terjejas kerana perkara itu, jawabnya, memang agak sukar berhadapan perkara tersebut.

"Saya mementingkan kerjaya, jadi saya tidak mahu kerana perkara begini, peminat atau sesiapa sahaja memandang negatif kepada saya.

"Kerana itu saya tampil memberi penjelasan dan kerjasama kepada media untuk menjelaskan situasi sebenar," katanya mengambil perkara itu sebagai pengajaran.

Rindu Zizan?

Dalam pada itu, meskipun pernah mempunyai masalah dengan Zizan sebelum ini, akui Kaka, dia dan pelawak popular itu kini baik-baik sahaja.

"Itu bukan masalah saya, itu masalah mereka, kami sebenarnya tiada masalah pun.

"Sebab itu, saya teringin hendak bekerja dengannya lagi seperti sebelum ini. Lagi pun saya senang bekerja dengannya memandangkan dia sangat profesional dalam kerja.

"Malah, dia kelakar dan membuatkan kita selesa bekerja dengannya," katanya.

Berkongsi perkembangan terbarunya, menurut Kaka, dia kini sedang sibuk menjalankan promosi bagi single terbaharu, Bukan Hal Aku.

"Sekarang saya sedang menghantar lagu-lagu berkenaan ke stesen radio, manakala pelancaran rasmi single dan video klip akan dilakukan pada 24 Mac ini," katanya berduet dengan Sleeq buat kali kedua menerusi single tersebut.

Selain itu, penyanyi berusia 26 tahun ini merancang menghasilkan album sama ada hujung tahun ini atau awal 2016.

Serius berlakon 

Selain itu, penyanyi yang mula berjinak-jinak dalam bidang lakonan ini berkata, dia juga sedia pergi lebih jauh dalam bidang itu.

"Buat masa sekarang saya dapat banyak tawaran lakonan. Walaupun minat utama saya adalah nyanyian, tetapi tidak salah mencuba.

"Selagi tidak menjejaskan karier sebagai penyanyi, bagi saya ia tidak salah," katanya bakal muncul menerusi filem 7 Dimensi Alif bersama Juliana Evans dan Izzue Islam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: