Thursday, March 19, 2015

Debaran Fizo Omar

  • Fizo Omar

PELAKON dan pengacara, Fizo Omar, akan menjadikan tahun 2015 untuk dia kembali aktif di dalam bidang hiburan.

Menurut Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar ini, sebelum ini dia lebih memberi fokus terhadap perniagaan Hot Burger.

"Alhamdulillah perniagaan yang saya usahakan sejak setahun lalu semakin stabil dan atas sebab itu saya berani untuk kembali aktif di dalam bidang seni," katanya yang kini memiliki lebih 100 outlet Hot Burger di empat buah negeri.

Fizo yang akan muncul dalam filem terbaru, Isyarat Cinta bersama Adi Putra dan Liyana Jasmay, pada 19 Mac ini mengakui agak berdebar menantikan reaksi penonton terhadap lakonannya dalam filem tersebut.

"Ketika mendapat tahu saya akan berlakon bersama Liyana Jasmay dan Adi Putra, saya rasa diri saya kecil jika dibandingkan dengan mereka berdua.

"Malah saya sendiri sedar, walaupun sudah tujuh tahun berada di dalam industri, tapi branding nama Fizo Omar itu tidak sekuat pelakon lain.

"Jadi saya amat berharap Isyarat Cinta akan memberi lembaran baru buat saya selepas ia ditayangkan," katanya.

Menjadikan mesej dari penerbit filem Isyarat Cinta, Datuk Rosyam Nor sebagai dorongan, Fizo berkata, dia amat terharu dengan pujian Rosyam terhadapnya.

"Abang Rosyam ada menghantar mesej secara peribadi memuji lakonan yang saya berikan dalam filem itu. Apa pun saya amat terharu dengan pujian yang diberikan daripada seorang pelakon dan penerbit yang sangat saya kagumi,” ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: