Wednesday, December 3, 2014

Kamal Adli: Terpaksa tipu diri sendiri


  • Kamal AdliKamal Adli

PERPISAHAN aktor, Kamal Adli dengan pelakon berdarah kacukan, Intan Ladyana pada akhir Ogos lalu sememangnya mengejutkan peminat pasangan itu.

Apatah lagi, pasangan ini telah bercinta selama enam tahun dan Kamal sendiri sudah memberi bayangan untuk menyunting Intan pada sesi pratonton filem Mael Lambung beberapa bulan sebelum perpisahan tersebut berlaku.

Akur keputusan Intan, Kamal berkata, dia kini meneruskan kehidupan seperti biasa dan menyibukkan diri dengan kerja.

"Tipulah kalau saya kata saya okey. Tapi saya terpaksa tipu diri sendiri, menipu diri bila berhadapan dengan orang luar bahawa saya sudah okey kerana saya tak mahu kisah kami dipanjangkan lagi.  

"Enam tahun punya cerita, bukan mudah untuk saya buang dalam masa yang singkat. Lagipun saya tengok pihak sebelah sana macam okey, jadi lebih baik saya teruskan hidup," katanya kepada Zass, baru-baru ini.

Bagaimanapun ujar Kamal, apa yang paling dikesalinya apabila ada pihak tidak tahu kisah sebenar, menghentamnya secara membabi buta.

"Saya agak kecewa bila ada blogger yang hentam saya. Buat kesimpulan sendiri dan kemudian hentam saya.

"Saya manusia biasa, ada perasaan, malah perasaan sayang masih kuat lagi. Tapi saya tak boleh buat apa-apa. Apa yang saya boleh buat hanyalah sibukkan diri dengan kerja," katanya.

Menafikan khabar bahawa dia membawa diri selepas perpisahan itu, Kamal berkata, dia banyak terlibat dengan penggambaran filem dan drama sejak dia berpisah.

"Ketika kami berpisah, saya terlibat dengan penggambaran filem komedi seram, Cut arahan Pierre Andre. Masa itu saya rasa agak 'ting tong', bila saya kena bawa watak lelaki lembut yang agak komedi dalam keadaan jiwa kacau.

"Selain itu drama lakonan saya bersama Remy Ishak dan Nabila Huda, Antidot sudah mula bersiaran di TV3.

Dalam masa yang sama, dua filem saya iaitu Apartment, baru selesai menjalani penggambaran, manakala filem Cerita Hantu Malaysia dijangka akan ditayangkan bulan ini.

"Kini saya sibuk menjalani penggambaran drama 26 episod untuk siaran RTM iaitu Pergilah Air Mata," akhirinya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: