Tuesday, May 27, 2014

Impian Kamal Adli tercapai


  • Kamal AdliKamal Adli

SETIAP orang pasti mempunyai beberapa impian yang ingin digapai dalam hidupnya dan begitulah juga yang dilalui oleh aktor kacak, Kamal Adli.

Terang Kamal, impiannya untuk berlakon dalam sebuah filem aksi dan berpeluang untuk tampil melakukan aksi sendiri akhirnya terlaksana dalam filem Abang Long Fadil.

"Pertamanya saya ingin ucapkan terima kasih kepada Syamsul kerana dia yang mencadangkan nama saya kepada Datuk Yusof dan Syafiq selaku pengarah untuk ambil saya berlakon.

"Bila dapat peluang ini, saya memang tidak mensia-siakan, tambahan lagi saya berpeluang melakukan semua aksi sendiri. Walaupun kaki saya terkehel, namun saya puas hati," katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Tambah Kamal, pada awalnya dia memang sukar untuk memahami arahan Syafiq, namun sebaik melihat hasilnya dia amat berpuas hati.

“Pada mulanya terus terang saya katakan yang sewaktu penggambaran saya kurang faham apa yang Syafiq mahukan untuk filemnya ini. Tapi bila saya tengok hasilnya, saya cukup kagum dengan pengarahannya.

"Selain tu saya dapat bergandingan dengan pelakon hebat seperti Zizan dan Syamsul”, katanya yang memengang watak sebagai Adam.

Filem Abang Long Fadil terbitan Skop Production merupakan filem kedua Syafiq Yusof yang akan ditayangkan mulai 29 Mei ini.

Karya bergenre komedi aksi ini membawa kesinambungan daripada kisah KL Gangster apabila sahabat baik Abang Long Fadil, Malik (lakonan Aaron Aziz) telah ditahan dalam penjara. Berbeza sedikit daripada kisah KL Gangster yang lebih serius, filem ini mengisahkan tentang Abang Long Fadil yang mahu menjadi samseng sehebat Malik dan Shark (lakonan Syamsul Yusuf).


Sedia berkahwin?

Dalam pada itu, ditanya perihal hubungannya dengan kekasihnya, Intan Ladyana, pelakon ini berkata, dia merancang untuk mendirikan rumah tangga selewat-lewatnya tahun depan.
Dedah Kamal, dia bersama Intan telah pun mendaftar kursus perkahwinan, baru-baru ini.
“InsyaAllah, seperti saya pernah beritahu sebelum ini kalau bukan tahun ini, tahun depan kami akan kahwin. Saya pun seperti dah dapat 'seru' (ketawa).

“Persiapan belum lagi tapi saya bersama pasangan saya sudah pun mendaftar kursus nikah. Baru saja daftar," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: