Friday, May 30, 2014

Fezrul Khan, 10 Tahun Berlakon Masih Tak Popular


Fezrul sedar namanya masih lagi belum popular seperti rakan-rakan artis lain.
PETALING JAYA: Pelakon Fezrul Khan menjelaskan belum ada mana-mana individu menegurnya atas kapasiti dia sebagai seorang artis disebabkan dirinya tidak terkenal walaupun sudah 10 tahun berkecimpung dalam dunia seni tempatan.

Fezrul atau nama sebenarnya Fezrul Khan Junaidi, 32, berkata, dia sedar namanya masih belum popular berbanding artis lain namun dia masih berusaha untuk mencapai sasaran itu.

"Saya sedar diri ini tak popular. Malah apabila berjalan di mana-mana pun tidak ada sesiapa pun yang mahu menegur.

"Mungkin ada segelintir artis menganggap ia tidak penting tetapi sebenarnya apabila orang kenal kita, ia bererti satu penghargaan selepas segala kerja keras menjadi pelakon selain kejayaan lain iaitu memiliki sebuah trofi," katanya kepada mStar Online.

sxq
Fezrul Khan

Tambah Fezrul, bagaimanapun dia enggan meraih populariti hasil daripada cerita-cerita panas kerana perkara sebegitu mampu mencalar imejnya sebagai pelakon yang bersih daripada kontroversi.

Dalam pada itu, Fezrul berkata, dia bersyukur walaupun belum mencapai tahap populariti yang tinggi namun tawaran lakonan yang diterima tidak pernah putus.

"Saya percaya selagi ada disiplin, selagi itu orang senang mahu bekerjasama dengan kita. Itu yang saya praktikkan sejak dulu.

"Alhamdulillah, sehingga kini tawaran kerja tidak pernah putus. Apa yang pasti saya teruskan usaha sehinggalah nama saya mampu berada di puncak, seperti Aaron Aziz," selorohnya.

Antara drama yang dibintangi oleh Fezrul ialahJelatang, Bini-Bini Perkasa, Santau Merasukserta filem Sumpahan Kum Kum, Hanya Aku Cinta Kau Seorang dan Awak Nak Kahwin Dengan Saya?.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: