Friday, March 28, 2014

Cinta Nazim Othman & Bella Dally Sudah Berakhir


sfrw3q
Nazim Othman enggan mengulas dakwaan dia telah memutuskan perhubungan cinta dengan Bella Dally.
PETALING JAYA: Pelakon Nazim Othman enggan mengulas panjang mengenai status perhubungan cintanya dengan aktress  Bella Dally yang didakwa sudah putus sejak beberapa hari lalu sebaliknya merumuskan 'ia sudah berakhir'.
Nazim, 30, berkata, dia mempunyai hak sama ada ingin memberitahu status hubungan cintanya itu atau tidak dan pada masa sama enggan kisah peribadinya diberitakan kepada umum.
"Saya tidak berminat untuk menjawab soalan (putus cinta) itu dan tidak mahu berkongsi kepada umum.
"Ia juga menjadi hak saya sama ada untuk menjelaskan tentang perkara ini atau tidak. Apa yang saya boleh katakan, it's over (telah berakhir)," katanya yang dihubungi mStar Online  tengah hari Khamis.
sfwe
                   Bella Dally
Nazim pada Rabu telah memuat naik  gambar yang menceritakan mengenai kesan apabila lelaki dan wanita yang sudah putus cinta.
Kemudian, dia memuat naik pula foto dirinya sendiri dengan kapsyen 'This mourning phase shall pass and I'll get back on my feet, stronger' (Fasa bersedih akan berakhir dan saya akan kembali berdiri dengan lebih kuat).
Beritahu Nazim, apa yang dikeluarkan di akaun Instagram miliknya sekadar perkongsian luahan perasaannya terhadap umum, namun ia tidak bermakna dia perlu menjelaskan maksud luahan tersebut kepada media untuk diberitakan.
Sementara itu, Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally, 24, yang dihubungi mStar Online juga enggan mengulas tindakan Nazim memuatkan foto tersebut di Instagram.
"Kami masih baik. Saya tidak tahu kenapa dia berbuat demikian. Itu saja yang boleh saya ulas. Saya tidak mahu bercakap apa-apa mengenai perkara ini. Diharap semua pihak faham," tegasnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: