Sunday, July 29, 2012

Catwowan alah kucing




WANITA dengan mata cantik dan senyuman lebar yang menawan ini diberikan nama sempena isteri William Shakespeare, Anne Hathaway.

Aktres yang kini sedang memukau mata khalayak dengan karakter Catwoman ini sentiasa menyifatkan tuah sentiasa berada dengannya.

Ujar Anne dalam satu temuramah: "Saya sangat bertuah bersahabat dengan ramai artis dan pembikin filem. Hidup saya menyenangkan. Orang sebegini sangat sukar ditemui. Mereka merupakan individu yang dapat melakukan pekerjaan yang mereka gemari malah mencintai pekerjaan tersebut. Ini merupakan pekerjaan yang saya sukai, bukan semua berpeluang melakukannya. Jadi, hidup saya adalah seperti berada di Wonderland."

Menyentuh tentang tragedi tembakan rambang yang berlaku ketika tayangan larut malam The Dark Knight Rises di Colorado, Amerika Syarikat, Jumaat lalu turut mengundang kekesalan Anne.

"Hati saya sakit kerana tembakan rambang itu menyebabkan ramai nyawa tidak berdosa terkorban. Sungguh tidak masuk akal, saya kehilangan kata-kata untuk meluahkan kesedihan. Saya mendoakan mangsa dan keluarga masing-masing beroleh ketenangan."

Media turut melaporkan bahawa suspek lelaki itu turut melepaskan gas pemedih mata yang menyebabkan 14 orang maut manakala berpuluh yang lain cedera parah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: