Friday, April 29, 2011

Shera Berdebar Mahu Jadi Tunang Zahiril

Shera Aiyob

KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara, Shera Aiyob, 25, berdebar menghitung hari untuk mengikat tali pertunangan dengan kekasihnya pelakon Zahiril Adzim, 27, pada 1 Mei ini, di kediamannya di Ipoh, Perak.

Tambah Shera, dia sudah bersedia dari segi mental dan fizikal setelah mengambil keputusan untuk melangkah ke satu fasa baru dalam hidupnya.

“Sebelum buat keputusan ini saya sudah fikir banyak kali dan saya pasti keputusan ini betul.

“Jika bercakap tentang rezeki, memandangkan saya juga baru bertapak dalam dunia lakonan. Saya yakin ia tidak akan terjejas kerana semua itu kuasa Allah,” katanya ketika ditemui pada sesi fotografi filem Karak, di sini, Khamis.

Kata Shera, biarpun belum menetapkan tarikh perkahwinan namun menurutnya, mereka ingin mendirikan rumah tangga akhir tahun ini.

“Pada awalnya saya tidak mahu bertunang kerana lebih suka terus bernikah tetapi disebabkan saya anak pertama dalam keluarga sudah tentu mereka mahu ia dilakukan mengikut adat.

“Segala urusan pertunangan sudah siap diuruskan oleh saya dan keluarga di kampung,” katanya.

Menurut Shera, dia bakal mengayakan busana rekaan Hatta Dolmat berwarna merah jambu manakala pelamin ditaja oleh Zaid ID.

“Alhamdullilah, ramai yang sudi untuk menaja pertunangan kami seperti Hatta Dolmat yang akan membuat baju pertunangan saya, pelamin daripada Zaid ID dan solekan dari Ezan Omar,” katanya.

Bercerita tentang bakal tunangannya, dia memberitahu Zahiril seorang lelaki yang sangat bertanggung jawab, matang dan serasi bersamanya.

“Saya melihat dia seorang yang serius ketika berkawan dengan saya berbanding kawan lelaki sebelum ini.

“Bila dia melamar saya, saya tahu dia bersungguh-sungguh dan sudah tentu saya menerimanya, kebanyakkan lelaki hanya bercakap soal kahwin di mulut sahaja sedangkan mereka tidak bersungguh-sungguh ke arah itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: