Friday, April 29, 2011

Pattinson digantung sekolah


ROBERT PATTINSON pernah membela siput sewaktu kecil.


AKTOR Robert Pattinson ketika ini memang sedang popular. Bagaimanapun, ramai yang tidak mengetahui tentang dirinya yang pernah digantung sekolah hanya kerana seekor siput.

"Pada masa itu saya berusia enam tahun dan di sekolah ramai yang suka membaling siput. Kemudian saya berusaha untuk menyelamatkannya, namun saya berdepan pula dengan masalah digantung sekolah.

"Lagipun pada masa itu saya memang obses dengan siput dan turut membelanya di belakang sekolah yang saya namakannya Snail Land. Kalau tidak silap, ada sekitar lebih kurang 400 ekor yang saya bela," ujarnya ketika muncul sebagai tetamu dalam program bual bicara The Ellen DeGeneres Show kelolaan Ellen DeGeneres.

Selain digantung, koleksi kad Top Trumps miliknya yang cukup berharga dirampas oleh gurunya, manakala siput yang dibelanya pula telah dibuang di tong sampah.

Tambahnya: "Sudah tentu sama sekali saya tidak akan memaafkan guru tersebut."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: