Thursday, March 31, 2011

Berduet Dengan Sohaimi : Erra Fazira Tunggu Kata Putus SRC

Erra tunggu kebenaran dari pihak SRC sebelum berduet dengan Sohaimi.

PETALING JAYA: Pelakon Erra Fazira, 37, sedang menunggu 'lampu hijau' dari syarikat rakamannya, Suria Records (SRC) untuk berduet dengan penyanyi Sohaimi Mior Hassan menerusi lagu Dalam Berumah Tangga.

Beberapa akhbar sebelum ini melaporkan tentang hasrat Sohaimi untuk melakukan kolaborasi dengan penyanyi jelita itu setelah kejayaannya berduet dengan Ana Raffali dan Altimet menerusi lagu Kalau Berpacaran.

“Memang saya telah ditawarkan berduet dengan Abang Sohaimi dan saya berkenan dengan lagu tersebut kerana irama yang catchy.

“Tetapi disebabkan saya masih terikat kontrak dengan SRC sehingga bulan Ogos ini, jadi saya perlu berbincang dengan pihak pengurusan terlebih dahulu.

Sohaimi Mior Hassan.

“Sekarang saya masih menunggu kata putus daripada mereka. Jika mereka bersetuju, baru saya boleh teruskan kepada proses seterusnya,” kata Erra kepada mStar Online.

Dalam perkembangan lain, Erra sedang sibuk dengan program Mentor untuk menggilap bakat protegenya bernama Salma.

Dia juga masih aktif termasuklah sebuah telefilem terbaru Sanggul Beracun untuk Astro Citra.

“Saya memegang watak seorang wanita cacat yang akhirnya mendapat kecantikan setelah membunuh 100 orang suami,” ujarnya lagi.

Erra lebih dikenali di layar perak menerusi filem Sembilu, Maria Mariana, Kuliah Cinta, Cinta Kolestrol, Anak dan 21 Hari Mencari Suami.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: