Thursday, September 30, 2010

Rossa Bawa Kekasih Jumpa Keluarga

PENYANYI popular dari Indonesia, Rossa (gambar) akui tidak akan berkahwin senyap-senyap sekiranya dia mahu menamatkan zaman jandanya nanti.

Walaupun telah mempunyai kekasih, penyanyi lagu Tegar itu tidak mahu terburu-buru untuk mendirikan rumah tangga.

Bekas isteri Yoyo (Kumpulan Padi) itu berani mengaku telah mempunyai kekasih. Malah dia juga sudah memperkenalkan kekasih yang dicintai itu kepada orang tuanya.

"Saya tidak akan sorok berita tentang perkahwinan saya. Orang tua saya sudah mengenali kekasih saya tetapi saya tidak terlalu mengenali keluarganya," katanya menurut detikhot.com, Rabu.

Bagaimanapun, Rossa masih menyembunyikan identiti kekasihnya itu kerana tidak mahu terlalu mendedahkan kehidupan peribadinya. Alasannya, dia tidak mahu popular kerana kehidupan peribadi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: