Monday, November 30, 2009

Rihanna Malu Gambar Bogelnya Tersebar Di Internet

SETELAH gambar bogelnya tersebar di internet suatu ketika dahulu, penyanyi Rihanna yang baru terbuka membicarakan soal gambar itu mengaku dirinya berasa sangat malu.

"Saya berasa seluruh kehidupan peribadi saya sudah tersebar ditambah pula dengan penyebaran gambar itu. Saya juga merasa seperti sudah tiada rahsia lagi tentang diri ini," luahnya.

Jiwa Rihanna semakin kacau-bilau kerana gambar bogelnya disebar di internet selang dua hari sebelum ulang tahun kelahiran ibunya. Dia sangat bimbangkan reaksi daripada ibunya setelah melihat gambar-gambar itu.

Namun begitu, ibu Rihanna berfikiran positif. "Ketika seluruh dunia menentang saya, ibu tidak jemu-jemu memberikan sokongan," katanya.

Tersebarnya gambar-gambar bogelnya memang memberikan kesan negatif kepada penyanyi lagu "Umbrella' itu. Namun di sebalik kontroversi itu, ada satu pengajaran yang dipelajari oleh Rihanna.

"Kalau kamu tidak mengirim gambar bogel kekasihmu, saya rasa itu teruk sekali," guraunya.

3 comments:

Tinggalkan Komen Anda Sini: