Tuesday, March 31, 2009

Terbuka soal seks


GUL (kiri) mahu menguji kecenderungan seksualnya.


Dia cukup dikenali sebagai aktres yang memiliki sikap penuh terbuka. Justeru, aktres Gul Panag tidak kisah untuk mengakui dia juga berfikiran terbuka mengenai seks.

"Saya memiliki teman lelaki pertama ketika berusia 13 tahun. Jadi, saya fikir saya adalah heteroseksual. Tapi, saya terbuka untuk menguji mengenai status seksualiti saya. Lagipun, kita tidak akan tahu mengenainya kalau tidak mencuba terlebih dahulu," tegasnya.

Dalam pada itu, Gul mengulas mengenai aktres jelita, Raima Sen yang baru muncul dengan filem terbarunya, Straight. Filem itu mengisahkan mengenai seorang lelaki yang keliru mengenai orientasi seksualnya lakonan Vinay Pathak. Raima melakonkan watak kekasih lelaki tersebut.

"Raima kelihatan menggiurkan dalam filem itu. Saya cuba bayangkan Raima dan kekasihnya yang homoseksual itu hidup penuh harmoni bersama saya," ujarnya dalam nada bergurau.

Dalam pada itu, Gul mengakui dia pernah jatuh cinta dengan lelaki yang dianggapnya hebat tetapi terkejut apabila mendapati lelaki itu sebenarnya gay.

"Ramai lelaki yang saya jumpa kelihatan sangat jantan. Namun, akhirnya saya kecewa apabila mendapati mereka sebenarnya adalah gay," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: