Tuesday, March 31, 2009

Melodi: Roslan Shah dapat sokongan artis


altNama Roslan Shah tiba-tiba jadi hangat ekoran paparan aksi menolak wartawan Melodi dalam siaran hari Ahad, 29 Mac lalu.

Malah aksi Roslan Shah yang dalam keadaan marah dan tak mahu memberi kerjasama kepada wartawan program itu juga turut diperkatakan.

Semasa program tersebut disiarkan Roslan tidak sempat menonton kerana ada komitmen kerja sebagai pengacara program Road Show 2009 Soyo, URTV dengan kerjasama Mangga Online di Jitra Mall, Jitra, Kedah.

Roslan juga tidak mengaktifkan telefon bimbitnya kerana tidak mahu kerja altterganggu kerana sudah menjangkakan bakal menerima banyak panggilan apabila isu itu dipaparkan.

Selepas show tamat dan dia mengaktifkan telefon bimbitnya. Benar ratusan SMS diterima daripada kewan-kawan, peminat dan keluarga.

"Saya ingat orang memandang serong kepada saya selepas isu itu disiarkan, nampaknya peminat dan rakan-rakan menyokong saya.

"Ada yang menyokong apa yang saya buat kerana ada yang menyimpan rasa geram selama ini, apabila saya melakukannya mereka menyokong saya," kata Roslan.

Tertipu tawaran show

Menurut Roslan, dia enggan memberi kerjasama kerana tiada apa perkara yang perlu dijelaskan dalam isu adegan cium dia dan Fizz Fairuz dalam drama Mabuk Astrogen.

"Gambar yang tersiar itu ialah satu babak saya lemas dan Fizz Fairuz memberikan bantuan pernafasan dari mulut ke mulut, bukannya bercium ghairah. Saya tak nampak di mana salahnya adegan itu kerana altitulah cara memberikan bantuan pernafasan," kata Roslan kepada Mangga Online.

Roslan menjelaskan pada hari ikejadian tu dia mendapat panggilan telefon daripada seorang wanita yang menyamar untuk berbincang dengannya pasal satu tawaran.

"Saya terkejut apabila keluar dan mendapati wartawan Melodi dan jurugambarnya sedang menunggu saya dan terus bertanyakan soalan kepada saya.

"Saya naik marah hari itu kerana soalan mereka yang berbentuk provokasi yang sengaja mahu lihat saya naik angin. Tapi apabila tempisan saya membuatkan wartawan itu jatuh, saya sudah meminta maaf kepadanya," kata Roslan.

Roslan juga berterima kasih kepada peminat dan rakan-rakan yang menyokongnya apabila isu cium dengan Fizz diperbesarkan oleh media.

"Tunggulah apabila drama itu disiarkan nanti, ada atau tidak adegan cium. Apabila drama sudah ditayangkan barulah adil kalau nak komen," katanya lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: