Saturday, January 31, 2009

Gambar Fasha Sandha Hisap Rokok Dan Akan Berkahwin!

image

".....Dalam usia yang akan mencecah ke angka 25 tahun pada 18 Mac nanti, saya memang sudah cukup bersedia untuk bergelar isteri. Saya rasakan usia itu cukup ideal bagi seorang gadis untuk mendirikan rumah tangga. Sejak dahulu lagi, saya memang merancang untuk berkahwin kala usia mencecah ke angka itu. Namun usah di tanya siapakah gerangan jejaka yang bakal saya nikahi. Saya tidak akan memperkenalkannya kepada umum. Jika ingin mengetahuinya tunggulah sehingga hari pernikahan kami nanti. Apa yang boleh saya katakan dia seorang lelaki berusia lingkungan 30-an dan merupakan seorang ahli perniagaan terkemuka. Saya tidak mungkin akan berkahwin dengan orang biasa. Bukan mengejar kebendaan tetapi kos hidup masa kini memerlukan saya untuk mencari somebody agar kehidupan saya di masa hadapan akan lebih terjamin....."

"...Sememangnya saya amat berharap agar Tuhan mempertemukan jodoh di antara kami. Justeru saya sering mendoakan agar hubungan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin, katanya yang enggan  memberikan sebarang komen apabila di tanya sama ada pilihan hatinya merupakan bekas suami seorang artis yang pernah digosipkan dengannya suatu ketika dahulu.."

"....Bohonglah kalau ada yang menyatakan duit tidak penting dalam hidup mereka. Bagi saya duit memainkan peranan penting dalam menjamin kestabilan rumah tangga. Tidak hanya kestabilan ekonomi tetapi juga keseimbangan dari segi emosi kerana zaman sekarang segalanya menelan kos yang tinggi. Dan salah satu punca rumah tangga pasangan suami isteri berantakan adalah kerana masalah kewangan. Tapi itu bukan bermaksud saya mencari yang terlalu kaya atau bergelar jutawan. Cukup dia mempunyai kerjaya yang stabil dan boleh menjamin masa depan saya dan anak2 kami nanti..."

114 comments:

  1. pompuan materialistic!

    ReplyDelete
  2. ada betul sebenarnya cakap fasha...kena jamin masa depan diri dan bakal anak-anak nanti... takkan nak cari orang yang takde masa depan dan tiada jaminan kepada kita dan anak2 kita nanti... I support you fasha!

    ReplyDelete
  3. btul ke fasha isap rkok?..cam xcye je...ish3x...law btul fasha nk kwen,tahniah lr...tp,jgn jd mcm sstengah artis 2..da elok2 kwen,tup2 crai...pe nk jd???nauzubillah............

    ReplyDelete
    Replies
    1. same je...cume lame x
      lame jer...suami banyak duit...buat pe kawin sorg...baik kawin 4

      Delete
  4. haha..gila materialistik sial..
    bagus2..tapi xyah laa cakap x akan kawin ngn org biasa..aku baca sekali pon nak termuntah..
    cakap nak kawin ngn org ahli perniagaan dah laa..gila btol..neway aku mmg anti abisss ngn minah ni..demn to hell

    ReplyDelete
  5. pergh ayat ko tu fasha...xleh blah..
    xkan kawen ngn org bese..
    mmgla tol tok kos skng ni tp xyhla wat trg2 statement tu..ala owg yg kawen ngn org bese ni pon lagi bhgia dr owg yg kawen hrta byk ni..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  6. mcm tul najis jijik..ada hati ckp xnak khwin dgn org biasa..stau aku ahi perniagaan pun org biasa jg..suma pun manusia biasa..klu nak khwin dgn makhluk tuhan yg luar biasa dr manusia (setan ato jin) tu dh haram..
    "khwin dgn org biasa i say Alhamdulillah,klu khwin dgn org luar biasa i say Astagfirrullahhalazim..

    ReplyDelete
  7. INI MEMAMG PEREMPUAN JIJIK,SAMPAH DAM MEMUALKAN..POMPUAN MCM NI BYK KT CHOW KIT JAJA BADAN...MAK DIA PUN SAMA DR PAKAI TUDUNG TRUS TAK PAKAI TUDUNG TRUS DRESSING NAMPAK MCM IBU AYAM..MEMANG MCM NI LA STATEMENT ORG YG TIDAK BERPELAJARAN..TAU2 NK CARI KESENANGAN DAN KEMEWAHAN DGN MENUMPANG HARTA KEKAYAAN ORG LAIN NK JADI KAYA..INGAT HARTA TU BOLEH DIBAWAK KE MAMPOS KER?DAH LA PAKAIAN KO MCM SIAL,BERTINDIK SANA SNI..DASAR ANAK PARIA MAMAK!!AKU PUN SAMA MEMG ANTI DENGAN MINAH SAMPAH NI DAMN TO HELL...KALO KO JADI MODEL IKLAN,MEMG "CONFIRM AKU TAK BELI BARANG TU"""JGN HARAP..MCM ROTI HIGH-5 TU..AKU DAH TAK BLI DAN MKN DAHHH!!!!!

    ReplyDelete
  8. DAH PEREMPUAN MACAM TU NAK JADI MACAM MANA LAGI. SELAYAKNYA BEGITU

    ReplyDelete
  9. WOII FASHA SANDAL...KO inGAT, ko ISAP ROKOK TU KONON2 NK TUNJUK awek GANAS LA?KONON CAM AWEK LIAR DAN UPTODATE LA???pegang rokok pun mcm Cibai..yennadaaa!!!Cet PoORahhh...AKu Lebih TGOk ko SebijiK MCm pOmpuan JALANG..DIULANGI JALANGGGGG!!!!!so adalah lebih ko pg ISAp BAtang BAngla ker Mat inDon,abg vietnam ker pastu ko bubuh gAMbo dlm interNET ni ok..bru la ganas dan liar!!!

    ReplyDelete
  10. pmpuan murahn!!!
    sial!!!pantat aym!!!!p'g mmpus la ko ag bgus!!
    .....aman jd m'sia ni...

    ReplyDelete
  11. ni lah die jin betina kat malysia.... ada kontrovesi buat muka sedih macam pelacur kena tangkap. ko tahu tak minah jalang kat malaysia die la.

    ReplyDelete
  12. ini baru namanya 100% slut sebenar!

    ReplyDelete
  13. materialistik la k0 minaH...Ngan prangai k0 cam siAL,Xleh blahh...

    ReplyDelete
  14. tahniah...kpd engkawan smua,mmg best la ayat korang..gua sokong lu smua..caya la brader..hidup team anti fasha "sundal"..

    ReplyDelete
  15. erm.. mmg salah la..dia kata..xnak kahwin orang biasa. .. Allah akan tentukan pada siapa hambanya akan berpasangan... memang.. zaman sekarang nie memerlukan kewangan.. tapi..jangan sekali kata..."tak nak kahwin orang biasa..."... ada satu kisah...seseorang hamba yang fakir pun... tapi..akhlaknya.. perilakunya... mebenarka dia mendapat limpahan rezeki dari ALLAH... , jangan sekali pandang orang yang biasa tiada harga... walhal orang biasa itulah yang lebih berharga daripada orang yang berharta... jangan sesekali berkata macam tu.. kalau ALLAH kata..kunfayakun..maka jadilah... mg2 kamu segera bernikah...
    ..ada suatu kisah juga... seorang wanita yang berpelajaran dan berlevel master, berkerjaya tetap menerima juga seorang lelaki yang kini suaminya ..walapun lelaki itu yang kini suaminya hanya rendah level = orang biasa. itulah dia..manala tau akhlak seorang lelaki yang biasa itu jauh tinggi daripada harta kekayaan seseorang lelaki itu...

    ReplyDelete
  16. pompuan ni berdosa

    ReplyDelete
  17. perempuan sundal.....
    g neraka jahanam r fasha amin....

    ReplyDelete
  18. Team Anti-fasha SUnDAL!!!

    ReplyDelete
  19. hidup bagaikan roda....

    ReplyDelete
  20. fasha si bengong..aku bnci ko..

    ReplyDelete
  21. fasha oi... ko nih xbaek kate gitu nok.. ko ingt walawpun ko artis ko market sgt ker? xnk kawen gan owg base knon.. pirahmabok la...aku nk tgk mcmane hidop ko t kawen gan owg kayer tuh... ko ni kufur lah...mst ko d laknat tuhan,percaye lah..baek ko segere bertaubat doh

    ReplyDelete
  22. aku nak nasihat sume pompuan jgn la menghisap rokok..baik tunggu dh nikah nanti dpt la korang hisap rokok hidup..berkhasiat pulak 2 untuk melicinkan kulit..besar dan hitam kalernya msti korg pompuan takkan tolak nikmatnya.

    ReplyDelete
  23. aku lagi kaya kawen lah dgn aku,, u nak apa,, aku ada syarikat minyak d Nigeria,,,, syarikat Perkapalan di Germany,,, syarikat Penerbangan di Indon,,lagi apa u nak hha Fasha,, Sykt Perhotelan Di Thailand pun aku ada,,, apa kurangnya aku

    ReplyDelete
  24. kekurangan ko ialah ko kaya dgn penipuan..hahahahhaa

    ReplyDelete
  25. chit syarikat minyak di Nigeria konon...aku boleh bet pompuan negro nigeria pun taknak dengan kau...memang sah orang jenis takde duit! hahahaha!

    ReplyDelete
  26. mmg la duit skrg neh penting..klu yg d cari adalah harta dan buknnya suami yg dpt membimbing kte ke jln yg bnar, dan ksih syg ckup, 2 ssb aku ase artis skrg rmai yg cerai berai..btpe kwen xsmpay sebulan da cerai...????????

    ReplyDelete
  27. bagus ckap pasha sanda tue..tapi jagan terambil suami org sudahla..kesian kat kakak tue ek ok

    ReplyDelete
  28. atapn fasha u cri yg kaya spya owg x mgata...smkin kaya smkin bnyk ujian tau!lg mudah kta tsesat....

    ReplyDelete
  29. fasha bodoh tambah bangang mcm taik beruang..
    mcm giler jer engko nih..p la bwk2 bertaubat..naye golongan yg x berduit sgt nih ko kata camtu..bodo punyer ayat engko

    ReplyDelete
  30. mmg la duet 2 penting.. tp x yah r smpi wat statement "tak mungkin kawen ngan owg bese".. mknenye dy nk kawen ngan owg luar biasa r 2 kn..
    mm kte tgk r pe yg luar bese ngat laki dy 2..
    stakat byk duet 2 xyah r nk kecoh ngat..

    ReplyDelete
  31. Nak menjamin masa depan anak-anak tak semestinya kena kawin ngan orang berharta dan berduit sahaja tetapi antara perkara lain yang paling penting bagi anak-anak ialah mak bapak mereka tak bercerai berai. Jadi, kawinlah dengan sapa-sapa pun yang kau suka, fasha... asalkan jangan setahun dua, bercerai berai. Jgn jadi cam sesetengah artis, time kawin, sampai beratus ribu habis, siap tempah dewan lagi. Pas setahun dua, cerai....

    ReplyDelete
  32. takkan setakat hisap rokok jer, aku rasa air setan pun artis2 ni dah macam jadik air coke jer menegok nyer

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  34. FASHA SUNDAL....EH SILAP....FASHA SANDHA...CANTIK JUGAK NAMA TU...SAPE YANG BAGI NAME NI EK?TENGOK KE RUPA PARAS TU TAK LA SECANTIK MANE PN...TAPI TAKPE LA...MAKHLUK KEJADIAN ALLAH S.W.T KITA KENA TERIMA.KITA SEBAGAI MANUSIA NI HANYA MENUMPANG SAHAJA DI BUMI ALLAH S.W.T & TIDAK DIKENAKAN BAYARAN UNTUK MENUMPANG DI BUMI ALLAH S.W.T HANYALAH MENINGGAL APE YANG DILARANG & BUAT APE YANG DISURUH.TU JE....JG LA PAKAIAN N TINGKAH LAKU TU...SMAYANG BIAR CUKUP....KAU NI FASHA HANYA NAK KESENANGAN DI DUNIA JE....FIKIR DI AKHIRAT NANTI CAMANA...B-CASANOVA ORIOUS....

    ReplyDelete
  35. FASHA MENJATUKAN DUNIA PRFILIMAN TANAH MELAYU DGN PERAGAI YG TAK SOPAN N BANYAK KONTOVERSI... ASAL JE ADE MUKA DIA KAT DRAMA OR MOVIE MELUAT LA TENGGO MUKA HPKRIT,,, WALAUPN DRAMA 2 BEST TP BLA ADE MUKA DIA TK JADI TENGGO,,, BUKAN AKU S'ORG TP RAMAI MAMBER AKU YG TK SUKA,,, SO FASHA JGN PERASAN AWEK FAMESS.. AWAK FAMESS PN KERANA PERAGAI BURUK AWAK..

    ReplyDelete
  36. fasha...fuck you!ko dh tdo ngan je-jai byk ckp plak...biatch!

    ReplyDelete
  37. Halaahh.. si sundal ni mmg macam babi.. Kuat menyondol!

    ReplyDelete
  38. melayu skrg , hishh .
    tk twu mlu ke depa ne

    ReplyDelete
  39. hai fasha sundal...pdai hisap rokok ko rupanyer!!!mesti dah biasa hisap batang jantan ni...pompuan xde maruah ko ni..dah la merokok,muka x malu..mcm cibai jer...klau bg aku free main ngan ko,pun aku reject 100%...

    ReplyDelete
  40. x reti untung,x syukur nikmat,masih bernyawa lg tapi tidak percaya dan berserah pada tuhan.apakah tiada yang bernama ALLAH dihati kamu..apakah iman kamu?apa agama mu? sungguhnya azab siksaan ALLAH amat pedih.didunia kamu disanjung tapi di akhirat kamu lah yg terbusuk , sangat jijik...Allahuakbar!!!..

    ReplyDelete
  41. hahha ade ati nak kawen ngn orng de duit!pui!.
    perasan je lebh!sampah!

    ReplyDelete
  42. padan muka x jadi kawen..
    perasan..
    aleh2 laki yang taknak..dia yang terhegeh..

    ReplyDelete
  43. fasha,ko jangan cakap besar sangat nak kawen dengan "orang luar biasa " la kununnya. jodoh ketentuan di tangan Tuhan.

    nak cakap camtu pun, dalam ati je cukupla. chehh...

    ReplyDelete
  44. wow fasha u macam prostitute la.baik tak payah jadi artis lagi baek keje kat belakang lorong gelap contoh nyer kat plaza GM @ belakang chow kit

    ReplyDelete
  45. aku benci, benci! benci padamu!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  46. wei bodo....mu ingT muka lawa ko?
    boleh g mapus lar,......ingat ckit
    hidup ni x lama
    kang x smpat nak taubat kot....
    huhuhuuu....

    ReplyDelete
  47. kepada peminat yang masih wujud sedarlah diri nama pun PELAKON, semua detik hidupnya adalah berlakon semata-mata.....

    ReplyDelete
  48. betul tu kata orang kenapa lah terjadi macam ni, apa awak buat macam ni....awak tak kasihan ke dengan emak,bapa awak kalau mereka tahu yang awak merokok mesti emak,bapa sakit hati apa bila melihat anak nya merokok, seluruh dunia yang tahu Fasha merokok. apa awak tak fikir dah lagi awak tu perempuan, pelakon. hi2x harap kan wajah yang cantik jelita tetapi hati nya kotor.awak ni tak fikir masa depan awak akan datang....''APA NAK JADI'' dengan awak.

    ReplyDelete
  49. memang betul, duit tu penting, tapi tang ayat x mungkin bekawin dgn owg biasa tu yg x tahan tu.. nape, dia tu org berdarjat ke?..sedor diri cikit yea, jgn takbur.. buat tuhan nk terbalik ayat ko tu.. ko kawin ngan owg biasa ja.. hahaha mau teguling2 rakyat m'sia tgk..

    ReplyDelete
  50. yela 2...bajet glew pmpn ni...memalukan btul..ingtla hg dulu pun hidup ssh..xyah la nk tumpang kesenagan org lain...hg ingt kecantikan hg 2 bole berkekalan ka???bole pergi mam la...

    ReplyDelete
  51. jaga bahasa lah fasha...patutnya cari suami yang ada pegangan agama untuk ubah sikap ko tu...zakat ada bayar tak????

    ReplyDelete
  52. bertaubat lah wahai manusia....hidup jangan selalu guna topeng...lma2 org tau jugak...

    ReplyDelete
  53. hello..fasha wake up la bro..hrp jew muke lu cantek tpi perangai cm . . . . . !wei ko tu patut kawin ngan orng baesa je..ko kan tau yang isp rokok leh ada penyakit yg bahaya dan leh mati ...GET LOST LA YOU! and jangan nk memilih nk berpasangan ngan sper..!sedar skit dri tu..bertaubat lah we..(maaf ye kepada sesiapa yang membaca apa yang saya tulis)

    ReplyDelete
  54. die isap rokok tu time berlakon kot.. nape plak tetibe aku back up die nih..huhuh..
    betul ckp die duit mmg penting utk masa depan.. tp x pyh la nk ckp mcm tu.. senyap2 suddeehhh..

    ReplyDelete
  55. aku tengok korang ni diskriminasi terhadap wanita lah..kalau lelaki hisap rokok...korang kata cool...kalau pompuan hisap rokok korang kata jalang...grow up..sampai bila2 malaysia dan melayu akan mundur...negara lain seperti indonesia dah mula maju pemikiran daaa.... kita masih di tahap primitif!

    ReplyDelete
  56. apa beza laki dgn pompuan isap rokok?dah terang2an rokok tu HARAM..so laki ke pompuan ke yg isap rokok tu sama je.kurang didikan agama!!aku rse yg kutuk2 fasha ni perokok jgk kn..

    ReplyDelete
  57. ini bukan pasal kutuk fasha la bodoh bin palui!
    ko apa tau? maybe ko pun mcm fasha ,sundal kat laki org je.

    ReplyDelete
  58. FASHA.. KO INGAT X KAT AKU.. YANG KITE CHECK IN KAT ISTANA HOTEL TU....ALA.. X INGAT KER..KO JANGAN BAGITAU ORANG LAIN TAU.. KANTOI AKU KLAU BINI AKU TAU NANTI.. MISS U FASHA SANDERAAAA.....

    ReplyDelete
  59. ~definasi pemikiran maju-tiada diskriminiasi antara lelaki n pmpuan iaitu perempuan pon boleh merokok juge~ what the hell with that statment? indonesia ngara islam terbesar dn juga terbesar maksiat2 nya..pemikiran maju kah itu..pendapat anda menggambarkan betapa primitifnya anda..pemikiran maju bukan dpt di capai melalui "perempuan juga boleh merokok" kelakar giler!!! mls a nk ckp bnyk2 lagi..huh panas btl!

    ReplyDelete
  60. 2012 di jangka sesuatu akn berlaku di dunia ini... takutmye,,,, azab neraka... marilah kite sama 2 ingat pada pENCIPTA kita...

    ReplyDelete
  61. OMG...FASHA...BTOI KE U 2...

    ReplyDelete
  62. kepada fasya,jgn r berlagak.ramai org x suka dgn prangai awk.awk x takut dosa ke?x takut mati??mati blh dtg bila2 masa.mcmane klu awk mati sblm sempat bertaubat????na'uzubillah...

    ReplyDelete
  63. fasya, U ingat dgn berlagak mcm org barat, U hebat ka?

    ReplyDelete
  64. itu bukan pmpuan,..itu betina...like animal meiii

    ReplyDelete
  65. kau nak kawen dengan sapa pun kau kawen le..
    aku tarak kesah..tapi aku doakan suami kau tu boleh membimbing orang macam kau..dan aku doakan kau mendapat anak yang soleh dan solehah..dan jangan lah ada langsung sifatnya seperti kau..amin..

    ReplyDelete
  66. ha...fasha hisap rokok????Dalam drama baikkk punya berlakon...aku tengok gambar fasha tu...tak mcm rokok pun die pegang.rokok panjang cam tu ke.?ntah lah..sukati die lah..nak mrokok ke..asal tak kacau org sudah...

    ReplyDelete
  67. suka ati le dgn sape dia nak kahwin. takkan nak kahwin dgn si mat rempit yang tak ada masa depan.

    ReplyDelete
  68. Hehehe..pandai dia cari laki...

    ReplyDelete
  69. ikut dia ler..yea la org kaya ni baik hati ade iman kuat..duit byk..

    ReplyDelete
  70. mcm mana nak jadi mak org kalo perangai mcm tu... hish3...

    ReplyDelete
  71. gambar main ais x ade ke??????.....

    ReplyDelete
  72. mak dia pon kata...nak menantu mesti ada rupa & ada kedudukan....interview dalam Cerita Artis Malaysia Astro...mak borek...anak berbintik...

    ReplyDelete
  73. duit, harta xmjamin kbhgian.. bhgia itu ktntuan Tuhan.. mana kau tau akn bhgia kalu kwn ngan org kaya? apa lak jdnya kalau tb@ kau dah xcntik.. dah gdmpol.. aku rasa laki kau yg kaya tu akn buang kau dlm tgki njs jer.. tuhan tu adil dan amt brkuasa.. kau xlyk utk bhgia coz kau ni ahli mksiat. so xsbr aku nk tgok keadilan tuhan pd insan keji mcm kau ni.. tp xtaula kalu kau insaf..

    ReplyDelete
  74. teri.. org kaya yg ada iman kuat mana yg nk amik seorg jalang jd isteri? mcm ni ke istri pilihan lelaki yg beriman? apa kau merepek?

    ReplyDelete
  75. apalah korang ni? kau ingat orang yang berduit dan berkedudukan semua tak beriman ke? pandangan korang nie yang merosakkan umat islam hari ni...ramai orang islam yang kuat agama banyak duit...salah sorangnya aku...hehehe!

    ReplyDelete
  76. dia mmg hisap rokok ke?

    ReplyDelete
  77. BURIT DAH HANCUR,
    PANTAT DAH RELAI..
    BERANGAN MINAH SETAN SEKOR NIE
    BERLAGAK MCM ANJING KO NIE
    SETAKAT MUKA MCM KO TU, JANTAN NK RASA PANTAT MASAM NAK LA KT KO NIE TAU XXXX....
    KO NI XUBAH MCM PELACUR JER..

    ReplyDelete
  78. sedap ke isap rkok 2??bek isap konek..xkn abiz..fasha pon puas aty..

    ReplyDelete
  79. sesungguhnya,"PEREMPUAN JAHAT HANYA UNTUK LELAKI JAHAT, LELAKI JAHAT HANYA UNTUK PEREMPUAN JAHAT"
    nantikan saja siape bakal lelaki jahat yg akan dia kenalkan untuk dikahwini kelak.

    ReplyDelete
  80. perghh....sampai gak kat penghujung comment....byk tul makian dari pujian...korang agak si suara donald duck nih baca tak...??? aku mmg nyampah kat dia, wpon ko tak kenal aku pasha sondol tapi napa aku nyampah sesangat....adoiyaiiii...bencinya aku....eiii...klu kau mintak nak kawen ngan lelaki yang beriman takpa gak...tapi yang berduit n bukan orang biasa....perghh...hebat...ko kawen jer ngan alien.....tapi tak tau alien tuh nak kat ko ker tak...apa lak nasib ko...aku berdoa agar ko berubah sbb age ko sama ja ngan aku tapi tak sepemes ko la...tapi aku bersyukur sbb tak dilahirkan sbgi artis mcm ko....kena keji...baik kau taubat cepat2...love u LISA SURIHANI..smart n talented...

    ReplyDelete
  81. baiknya ko orang kawin ama orang barat kan dia lagi panjang lagi besar dan saya ingat dia lagi kuat atau kawi ama orang africa baik bukan cadangan gue???????????????

    ReplyDelete
  82. xbaik ckp cmtuh fasha oiii..kt nie mnusia biase..tuhan nk bg rezeki kt kte nie sng2 je nk tolak dn nk tarik.so jgnlh ckp xnk khwn dgn org kbykkan,..sbb xsmstinye org kbykkn nie xde wit..dn klau khwn dgn org kaya pun snglh nnt cerai sbb byk nnt pmpn lain dtg goda suami awk....dn mmg kne tgk pras rupa seseorg sbb kt nk hdup dgn psgn kt smpai msuk kubur..dan klaulah fasha sndiri trpikat pd laki kebanykan keje askar yg hnsem cmner??smua tuh jodoh fsha

    ReplyDelete
  83. WOI FASHA SANDAL SUNDAL,AK HARAP KO MATI NNT MAYAT KO XDITERIMA BUMI.KUBUR KO SEMPIT.BINATNG BNYK DLM KUBOR KO.KO DTG DR KMPG,JGN LUPE ASAL USUL DAH LA.POYO GLE XNK KAWIN DGN ORG BIASE, KO INGT KO TU LUAR BIASE SGT KE...

    ReplyDelete
  84. bukan nak mengate,telek punye telek dri atas sampai bawah....1st aki kompom sangat ketiak ko tu mmg bacin bau nye....2nd sori la to say sbnr nye bini aku lebih cantik dri ko hehehe...

    ReplyDelete
  85. malaz nk komen bnyk pasal pmpn ni, trnyata 70% rakyat malaysia dah jijik dgn perangai pmpn ni dan dah trnyata jgk ini pmpn bkn lah dikalangan org2 yg solehah. semoga dibukakn hati nye tok bertaubat.AMIN..........

    ReplyDelete
  86. mls nk komen byk... insaf2 lah,mati i2 pasti, hdp i2 hanya pents dunia smata2...

    ReplyDelete
  87. semoga bahagia di dunia semoga sengsara di neraka. pompuan gila harta!

    ReplyDelete
  88. semoga diketemukan jodoh jantan keparat dan dipayahkan rezeki si sundal. Yang pasti, boikot kesemua benda yg ada kaitan dgn si sundal ni.

    ReplyDelete
  89. nak relaease tension kena isap rokok..Baru nmpak jelita dan gah...

    ReplyDelete
  90. eleh nk kwen konon....rumahtanga u xkn bhgia la fasha mcm mna u rosakn kbhgian owg len mcm tu jg u akn rsa nt lgpon llaki tau nilai pompuan mna yg sesuai jd istri bkn mcm u like anjing betina ssuai kwen dgn anjing jantan fucking dog.........

    ReplyDelete
  91. same la klo muka anjing betina ni kuar kat mna2 filem mmg sy x ingin nk tgk bek tgk catoon lg best hahahah............

    ReplyDelete
  92. sialan pnye pnpuan(fasha)..krna wang sggp ckp xkn kawin ngn org biase..sape jd suami die pasti akn ketemu malang..xkn kekal lame,lggpn suami die 2 cuma nk badan die jer..pastu tggalkn la..

    ReplyDelete
  93. kau g isp btg la lgi bgus dan sht

    ReplyDelete
  94. anda memang cantik ..tapi lebih cantik kalau anda lebih bersopan !!. Jangan cari bakal suami dari segi harta sahaja..yang lebih penting pilih agamanya dan boleh memimpin kejalan diredai oleh Allah ..

    ReplyDelete
  95. mampus lah kau sundal !!!!!

    ReplyDelete
  96. perempuan sundal ni bkn setakat hisap rokok..,entah2 ganja pun dh..

    ReplyDelete
  97. fasha..fasha...hg tol2 wat org penang malu..
    hmm.....

    ReplyDelete
  98. PERHATIAN!! maksud sbnr cik FASHA SANDHA "Saya tidak mungkin akan berkahwin dengan orang biasa" maksud dia, ORG BIASA X MUNGKIN NK KAWEN NGAN DIA.. hahaha!!! si jejai pon belum tentu lg kawen ngan dia.nora danish yg cun melecun, lembut, beradab la jugak kan, tu pon cerai nie kan pulak si dia nie.. udah2 la tambah dosa.org lain isap rokok jugak tp x masuk paper.awk tu public figure so jaga la perangai.nko nie memalukan org penang dan memalukan org mamak je.. nko sorg je anak mami yg perangai cm nie. x cukup ngan dosa2 nko, tambah plk nnti dosa2 kami sbb kutuk nko nie.kami kutuk sbb kami nmpk, klu x nmpk wt pe kami nk kutuk si fasha sandha oii.. name sedap tp orgnye??? ari tu dlm menangis dlm rancangan mcm2 aznil.. sedar pon.. klu dh tobat bgs la.. klu btl nko kawen, x kira ngan sape semoga nko bahgia dan kekal..

    ReplyDelete
  99. fasha sandha...name sedap tpi prngai mcm mangkuk hayun, ske brlagak, klu kawin dgn jejai pn xkn brthn lama, prampas, boye darat betino.......

    ReplyDelete
  100. ko isap btg aku lgi bgs drpd kau isp rokok,sbb rokok bhya utk kesihatan tau klau kau isap konek aku kn sdp aku pn ske

    ReplyDelete
  101. bagus ler kau edit gmbr nih dpt jek dosa kat kau free...bodohlah sngt asyik kutuk org jek kau tuh x penah turun dri masjid ke

    ReplyDelete
  102. edit ke?? n x der pon cm edit pon cm btol lg delh...klu ko tgk pic die laen pon ko bly beza prgai die cm ne...xpyh edit pun x pe...hahahahahah..semoga fasha hidup bahagia disamping suami dan rokok tercinta!!!bru AMERIKA!!!!!

    ReplyDelete
  103. stndrt la pompuan zaman sekarang, macam haram raso dio duit leh bawa bahagia... orang biasa kawen pon bahagia sampai ke tua. artis berlambak kawen orang kaya jahanam semua. bodoh nye fasha.

    ReplyDelete
  104. Dunia untuk sementara.... esok..lusa.. saper tahu... hari ini brapa orang dah meninggal....bekalan saham ke akhirat....

    ReplyDelete
  105. perempuan anjing kah.. dasar jelatang bah c fasha sial ni.. mcm kimak.... muka jak cantik tapi hancur sudah tu bukan perawan sudah c fasaha nie...

    ReplyDelete
  106. muke cntek tp prangai xbtol apehal... mak jah sbelah uma uh lg molek drko ler. . . ckp mcm ko uh suci sgt plk... tara otak punye olang! !

    ReplyDelete
  107. agak2 korng,brpa hrga mau booking minah ne 1 malam?

    ReplyDelete
  108. 20sen jew..hahahha xlaku la fasha ny..bpe laki dh men ngn dye..pet2 pn htam dh.hahahhaha mka lawa dara xde nk wtpe??pet2 bsuk....bdoh pnya artis..tp klu bg aku,aku mau jgk..mrasa pet2 artis..hahahhahangndung ank aku kn best hahahahah fsha tek2 htam..blu ktiak pjg..hahahahha pet2 ko aku pnh rsa dooo..hahhahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: